Powered By Blogger

26 de novembre del 2010

Segona cursa superada!

Sí, com ho llegiu: segona cursa de 10km superada! I a més, amb nota! ;) Contra tot pronòstic vaig rebaixar el meu temps anterior en 4 minuts, deixant la meva marca personal en 1:04:29. Tota una proesa! La veritat és que estic molt orgullosa d'aquesta cursa perquè em vaig dosificar com calia i els temuts Paral·lel, Tamarit i Lleida van ser menys exigents del què m'esperava. Tot i això, l'última pujada va ser matadora! Sort que aquesta vegada la meta estava en baixada i al final fins i tot vaig poder esprintar. 
El Ferran i el Carles, com sempre, van fer poc més de 45 minuts i la Roser no va tenir el seu dia. De totes maneres, segur que a la propera anirà millor! Si continua fent els parcials que fa, arribarà molt lluny! Des d'aquí, molts ànims!
I nosaltres, ens veiem a la propera cursa, que serà la dels Nassos, el 31 de desembre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada